29 Ekim 2013 Salı

3.Hafta

24 Ekim 2013

    Bu dersimizde okuryazarlık kavramı üzerinde daha çok durduk.Ben olayın medya okuryazarlığıyla daha çok ilgili olduğumu söyleyebilirim.Çünkü bu konu okullarda seçmeli olarak ders haline getirildiğinde düşünmüş ve ne kadar gerekli olduğunu o zaman idrak etmiştim.
    Medya okuryazarlığı okullarımızda genellikle basın ve yayın kuruluşlarının verdiği haberlerin doğru okunmasına yönelik şekilde veriliyor.Çok gerekli bence,çünkü eğer halk medyadan gelen mesajları doğru okuyamayacak şekilde bilinçsizce medya devlet üzerinde daha baskın olabilir.Aynı zamanda medya ülke dışında güçlerin elindeyse bu durum tüm ülkeyi ilgilendirir.Derste bahsettiğimiz okuryazarlıktan biraz uzak bir yorum oldu ama olayın böyle bir boyutu olduğunu da belirtmek istedim.
    Derste yaptığımız son etkinlik için de bunu okuyan hocaya sesleniyorum hocam o neydi öyle çıktık millet bize bakıp ne yapıyor bunlar böyle deyip güldüler.:) Etkinliğin amacını anlamadım.Belki fotoğraf çekimi,fotoğrafların anlamlı bir şekilde çekilmiş olması açıklanabilir ama efekt uygulayıp bloga koymanın bir anlamı olamaz.Bu da ders için bir eleştiri olarak kabul görebilir diye umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemiz

Yazılar